Şöyle söyleyeyim, hala bu rezilliği yaşıyorum ben. Eğer drive daki arşivden bir sohbet lazım olursa işle ilgili, başka bi android telefondan tekrar whats app kurup sohbeti mail ile göderiyorum tek tek ve daha sonra yine iphone a whats app kuruyorum.

Bu kadar rezil bir durum.