ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hat sahibi siz değilseniz hiçbir şey olmaz yasal olarak muhatap siz değilsiniz çünkü. Hat kimin adına ise o kişi yasal olarak yaptırımla karşılaşabilir.
Dediğim gibi hat sahibi dedem 89 yaşında. Para cezası versinler sorun değil pek fakat hapis demezler o yaşta ki adama diye umuyorum.