Bir yayınevinde çalışan arkadaşım da tüm bilgisayarlarındaki adobe programlarının kastığını söylemişti, bende lisanslı olarak denediğinde bir sorun olmadığını görünce onlar da lisanslı olarak almaya başladılar. Yıllar sonra rahata ermişler