ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arkadaşın değil mi ona sorun bence
https://www.r10.net/script-satisi/20...i-v2-yeni.html
Merhaba

Yazılım düzenlemelerine vs destek veremiyorlar maalesef.