axeon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

Kusura bakmayın hocam. Nivusoft yazılımı header dosyasında ufak bir sorun yaşıyorum.
Bu arkadaşın değil mi ona sorun bence
https://www.r10.net/script-satisi/20...i-v2-yeni.html