hocam +18 izlemek ile ifadeye cagrilmaz.
muhtemelen +18 sitelerden virüs yemistir. ekranda para yatirin yada benzer seyler cikiyordur..
ifadeye cagrildigina dair bir belge var mi?
ayrica cezanin bedelinide hemen belli etmislet 10bin tl diye.. muhtemelen dolandiricilarin bir oyunu. çok oluyor boyle seyler..
eger dedigim gibi pc nin ana ekranina virüs filan yerlestirmislerse ki tahminen oyledir. format atarsaniz gecer.. gecmis olsun...
virüs yemişti bu izlemelerden dolayı bir kaç kez format atmıştım zaten virüsler sonrası geçmişe baktığımda farkettim izlediğini başta bende sms veya aramaysa ************** diye düşündüm ama öyle değilmiş yani amcam aradı beni zaten amcamın dediğine göre amcam karakola gitmiş orada izletmişler ona videoyu böyle böyle bir olay oldu diye amcam da telaşlı olduğundan telefonda sorularıma tam cevap veremiyordu bende direkt otogara gidip memlekete bilet aldım. Olay önceden olmuş fakat cezası şu an geldi hocam çünkü 6 aydır evden uzaktayım gelirken aboneliği de kapattırdım bilgisayarı ve modemi söküp poşetleyerek depoya kaldırdım normal bir izleme olduğunu sanmıyorum ya normal izlemeden ceza yemez bir iki kez video indirildiğini de gördüm virüsleri onlardan yemişti zaten o videolardan dolayıda olabilir net bilgiyi yarın gidince öğreneceğim dertsiz başa dert aldık bakalım hayırlısı olsun