+18 videodan ceza yiyeni ilk defa duydum. Sizi kandırıyor olmasınlar?
Nereden nasıl ceza kesecekler? yani üyelik sistemi yok bir olay yok. Log takibi yapıp ceza kesmeleri gerekir onunda KVKK ihlali olur ve Türkye'nin tamamına kesmeleri gerekir.
Biliyorum hocam bakalım amcam karakola gittim diyor.
Hocam ifade de ''o sitelere 88 yaşında ki dedem girmiş'' deseniz orada ki görevli memur ''yav he he'' diyecektir kesinlikle

Sonuç ne olacak bende merak ettim açıkçası
Son olarak
https://www.youtube.com/watch?v=-opLxX8tCxE
Yav hehe diyecektir bence de ama olay bu 😄 bakalım nolacak
şimdi olayı size özet geçeyim ;
yayınları konuyu açan arkadaş izliyor, alemden bi haber dede işin kuzenim yazmış gibi hikaye kısmı. yayınlarını yakalayan ebebeyn arkadaşı trollemiş arkadaş da r10 a soruyor.
ülkede +18 izlemek suç mu ki ceza gelsin =)
Hocam çocuk değilim

eski konularıma bakabilirsiniz ben izliyor olsam neden +18 site engelleme eklentisi kurayım😄 ama sizde haklısınız muhtemelen bende sizin gibi düşünürdüm böyle bir konu açılsa