şimdi olayı size özet geçeyim ;
yayınları konuyu açan arkadaş izliyor, alemden bi haber dede işin kuzenim yazmış gibi hikaye kısmı. yayınlarını yakalayan ebebeyn arkadaşı trollemiş arkadaş da r10 a soruyor.
ülkede +18 izlemek suç mu ki ceza gelsin =)