
vay be
Dedeye sahip çıkalım
Hocam güldüm affola. dedeniz r10 u keşfetse neler olacak kim bilir

para vs yatırmadıysa ceza yiceğini sanmam
Para yatırmamıştır yani umarım o kadar bilgisi yoktur 😆 r10da olsa bi tasarım konusu açardı dededen tasarımlar diye
+18 videodan ceza yiyeni de ilk defa duyuyorum, bence olaya tam hakim değilsin hocam; arkaplanda bir şeyler olmuş.
Zaten hocam amcam telaşlı telaşlı tam anlatamadı ama amcama göstermişler amcam diyor çağırdılar beni videoyu gösterdiler falan gidiyorum yarın bakacağım tam detayına bende şaşırdım ülkede +18 video izlemeyen mi var sanki