yaklasik 1 sene önce baska bir platformda onemli bir is verdim bir arkadaşa ustune basa basa yarın şu saate lazim dedim tamam tamam dedi saat gelince netten hazir bir sey bulmus aklinca atmis anladim bunu sikayetci oldum revize mevize bir seyler dedi utanmadan ustune beddua etti sikayet ettigim icin karakterin bozuk asla mutlu olamayacaksin vs. laflar etti uzerine de biraz tehdit yemiştim