Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşın kaç bilmiyorum ama yaşı 30 üstü olanlar bilir. Eskiden metoroloji kar yağacak derdi güneş açardı, güneşli derlerdi fırtına olurdu. Sizin beklentiniz ne tayfun'mu gelsin
Evet eskiden öyleydi ama şu an meteoroloji Türkiye'nin en güvenilir kurumu