Yaşın kaç bilmiyorum ama yaşı 30 üstü olanlar bilir. Eskiden metoroloji kar yağacak derdi güneş açardı, güneşli derlerdi fırtına olurdu. Sizin beklentiniz ne tayfun'mu gelsin