geçmiş olsun konuları gezerken denk geldim konunuza.
insanlar kaldıramayacakları yükün altına girip sonrasında da çırpınıyorlar o yüzden oluyor bu türlü işler.
ben aktif olarak çalışan biriyim 09:00 -18:30 arası çalışıyorum eve gelişim 20:30 - 21.00 arası oluyor genelde.
bende bu forum üzerinden ufak tefek veri girişi tarzında işler alıyorum ama boyumu aşmayacak mahçup olmayacağım şekilde insanlara bilgiler veriyorum ki ben yapabileceğim şeyleri baştan bildireyim en azından işi veren kişi de suistimal edildiğini düşünmesin.
yazılım bilseydim yada etrafımda tanıdığım biri olsaydı sizlere yardımcı olmak isterdim.
Allah yardımcınız olsun diyelim devir gerçekten kötü.
iyi forumlar diliyorum herkese.