Nedenlerinden bazıları;
Teslimat süresi 12 gün verir. Anlaşırsınız.. Son 2 gün başlar çalışmaya yetiştirmeye çalışır. Komplike bir yazılımsa doğal olarak yetiştiremeyecektir böylece sorun oluyor.
Her işi yaparım yazarım der. Ama altından kalkamaz projenin araştırmaya başlar eder çözüm bulamaz dışardan destek almak ister iş uzar gider. Oyalama çabaları başlar.
İş olsun diye işi almıştır ama ortada bir iş yoktur.
Komisyonculuk yapmıştır işi sizden alıp başka birine yaptırmaya çalışmıştır.(Özellikle şu sıralar gördüğüm durumlar. Forumda konu açar uzman ekibimiz yazılım ekibimizle hizmetinizdeyiz. O kadar çok yazılım dili sayıyorlarki inanki emniyet gelse o kadar dil bilen insanı bir arada tutamaz Ardından bir konu açar çoklu kategori mantığı nasıl oluyor diye

))))
Sebepler çoğalabilir.
Umarım doğru düzgün çalışabileceğiniz arkadaşlara denk gelirsiniz.
3-5 maddelik verdiğiniz işin detaylarını merak ettim açıkçası bilmek isterdim.