Merhaba,

node.js sunucunuzdan 3 yıllık almayı düşünüyorum, 1-2 sorum olacak.

- Bu sunucularda DirectAdmin mi kullanılıyor?
- cPanel'den DirectAdmin'e taşıma yapabiliyor musunuz? (DNS ayarları ve mailler, kısaca herşey dahil olmak üzere)
- Yenileme zamanı aynı fiyat garantisini veriyor musunuz veya en azından x3 yapmayacağınızı söyleyebilir misiniz? (cPanel olmadığı için soruyorum)

Teşekkürler.