Tam tersi hocam temiz iş olsun diye 3 birimlik işe 10 birim verdim ki kafam rahat olsun diye ama şınanay yavrum şınanaynay.
Burada 3 kuruşa 5 köfte istiyorsunuz tarzında şeyler yazacaklar aldırmayın, çoğu yazılımcı suçu hiçbir zaman kendisinde aramaz ve böyle şeyleri hep üstüne alınırlar. Dediklerinizin aynısını ben de tecrübe ettim. Sayısını hatırlamadığım kadar yazılımcı ile çalıştım bunların içinde çok tecrübeli ve profesyonel yazılımcılar da vardı. Forumda bulunan "ben profesyonelim" diyen yazılımcıların çektiği ücretlerin onlarca katı kadar ücret isteyen yazılımcılarla da çalıştım. İçlerinden sadece 2 kişi kişi gerçekten işini hakkıyla yaptı, kalan belki de 50 kişi ya pişman etti ya da projeden soğuttu.
Evet işini iyi yapan yazılımcılar var ancak bunları bulmak çok zor.