Bu işin parayla çok da alakalı olduğuna inanmıyorum. 1 isteyene 3 verdiğim zamanda işlerimin aksadığı oldu. Yazılımcılar biraz zaman konusunda çoğunluk olmak ile birlikte ufak bir dilimi tenzih ederim ama çok gevşek davranıyor. Her sektörde muhakkak vardır ama yazılım sektöründe bu çok aşırı göze batan bir durum.
Aslında suç bizde 1.si hem sözleşme yapmıyoruz hem de zamanında işini yapmayanlara negatif yorum yaparak başkalarının başının ağrımasının önüne geçmiyoruz.