Belki haklı olabilirsiniz şahsi olarak gecikmelerde dediğiniz doğru. Ancak şunuda hesaba katmalısınız örnek veriyorum 3 güne iş teslim edilir olarak söz veriliyor ancak arka tarafta işin içeriğine girince başka şekil sorunlar çıkabiliyor geliştirme aşamasında bir çok seferinde müşteri istemese bile yazılımcı kendi beğenmediği yerleri ya da hatalı gördüğü yerleri sürekli olarak revize edebiliyor. Bence işin yarım ya da sorunlu teslim almaktansa 1 - 2 gün geç teslim alınması daha mantıklı. Yazılım işi normal sektörler gibi değil. Mesela evinizi boyamak için birine iş teslim edersiniz karşınızdaki kişi evin boyutuna bakarak duvar yapısına bakarak şu kadar sürede teslim edebilirim diyebilir yazılım işinde net tarih saptanması biraz zor . Bazı arkadaşlar önden parayı vermemek gerekiyor ya da işini teslim ettikten sonra vermek gerekiyor demiş bu benim için saçma bir görüş sonuçta yazılımcı bir bedel karşılığında iş yapıyor ve motivasyon kaynağı doğal olarak para. Ayrıca sürekli olarak yazılımcı eleştirilmiş müşteri tarafınıda ele almak gerekir her müşteride sonuç olarak parasını hemen verip yazılımcının işi bitirmesini beklemiyor üzerinde baskı kurarak ya da parayı verirken süründürerek problem yaratabiliyor forumda bir çok bu şekilde şikayet konusuna denk gelebilirsiniz.