2 tarafta hakli olabiliyor maalesef sadece yazılımda değil her sektörde var bu olay.
Öğretmen bir yazara burda makale isi verdim günü o verdi fiyati o belirledi tik demeden ödedim. Gelen makalede soyle saçma şeyler var gülermisin ağlarmisin bak oku
Firmamızın diğer firmalardan farki;
-telefonla randevu alınabilmesi
Ve bu adam Türkçe öğretmeniymis. Dedim öğrencilerine yazık parada sadakam olsun kapattım teli yüzüne.
Saçma sapan şeyler söylüyor, gece uyumamış falan iyide ben mi uyutmadim seni, benmi gece at diye zorladım 🙂
Ins okurda bu yorumumu utanir biraz cunku ben ona is verdiğime utandım 😐