Sözleşme yapmadan iş yapmıyoruz diyorlar. Evrağın sahte çıkması durumunda sözleşmeyi kullanarak dava açılamaz mı?
Neden bir avukatla görüşmüyorsunuz? Biz mi garantör olalım tanımadığımız işletme için? Sizin yapmanız gereken işletme ile görüşmek, şüphe duyduğunuz yerleri ilk mesajımda açıkladığım biçimde netleştirmek. Bunu şahsen yapamıyorsanız, avukatla ilerlersiniz. Bunun dışında buradaki üyelerin hiçbiri, bilgili ve deneyimli olanlarda dahil, sizlere net bilgi veremez. Çünkü Immigration, case by case ilerler ve herkes kişisel olarak değerlendirilir. 100 kişiye evet diyen bir sistem, size evet demek zorunda değil. Size evet diyen sisteme, kapıdaki polis bile hayır diyebilir. Profesyonel ilerlenmesi gereken bir konu hakkında yoruma dayalı hazırlık yapıyorsunuz.