Değil 2 kat en az 6 katını ödemişimdir. Ayrıca her ay düzenli ödeme alıyorlar benden sürekli güncelleme istiyoruz.
Yani o zaman siz de biraz şanssızmışsınız* hocam
Normalde öyle bir para ile forumda rahat rahat çalışacak ve profesyonel çok insan var.