2019'da şirketlerarası yazışma sonucu davet ile Münihe gittim.
Davetiyeyi hiç görmedim, bildiğim kadarıyla Alman firma doğrudan konsolosluk ile irtibat kurdu. Bize ya da iş takipçimiz olan acenteye bir evrak mail ya da posta yoluyla gelmedi. Biz sadece kendi şirket bilgilerimizi, bizim şirketin masraflarımızı karşılayacağına dair banka teminatı bilgisi ve orada yapılacak işi açıklayan bir evrak hazırladık ve acenteye teslim ettik. Haftasına konsoloslukta görüşmeye çağırıldık takiben 2 3 güne vizemiz geldi.
Bence farklı acentelere danışmanlık firmalarına danışıp bilgi alın sanki sadece para koparma amaçlı bir iş gibi.