Pasaport uçak bileti haricinde hiç bir şeye para ödemeyin.
Vize aldim diye uçağa da binmeyin
Biniş sorun değil vardığınızda aynı uçakla sınır dışı edilirsiniz.
%50 değil 1 bile vermeyin
Tüm konuşma su şekilde olsun
Hocam havalimanindan çıktığım an ödemeniz karşı tarafta garantör vasıtasıyla (sizin belirlediğiniz şehir şirket kişiye) ödenecek hiç bir şarta burada 1 tl dahi ödeme yapmam deyin ve kuruş kaptırmayın.
Adama buradan kalbur üstü garantör/kefil verdiğim halde ikna olmadigi için uçak biletini ve pasaportumu yirtip attim.
Tecrübe ile sabittir bu anlattıklarım.