Herkese iyi günler,
Bugün bir danışmanlık firmasına uğradım ve yaklaşık 2 saat kadar bir görüşme yaptık.
Kendileri bana oradan bir bağlantı aracılığı ile face to face iş görüşmesi mektubu alacaklarını ve bunun vize süresinin 5-6 gün olacağını söylediler. Oraya gittiğimde mektup aldığım şirketle ( Sözde ) hiç bir ilgim olmayacak sadece amaç o mektupla ülkeye giriş yapabilmek. Girdikten sonra hiç bir konuda yardımcı olamayacaklarını söylediler. 5-6 gün içerisinde bir iş bulup iş sözleşmesi ile vizeyi 1-5 yıl arasına uzatmak gerektiğini söylediler.
Danışmanlık ücreti 10.000 TL %50 si önden / % 50 si vizeyi aldıktan sonra yapılacak. Vizeden red yeme durumunda önden yapılan 5.000 TL nin %50 si iade oluyormuş.
Davet mektubunun ücreti 950 euro ve vizeye gitmeden önce peşin alınıyormuş.
Bu davet mektubu e-mail aracılığı ile geliyormuş.
Şimdi benim aklıma takılan sorular ;
1- Davet mektupları e-mail ile mi gelir. Üzerinde ıslak imza ve kaşe olması gerekmez mi?
2- Bu tarz danışmanlık acentaları güvenilir olurlar mı?
3- Piyasadaki diğer şirketlere kıyasla fiyatlar makul mudur?
4- Yazdıklarımda sizinde kafanıza takılan bir şey olursa yanıtlarsanız sevinirim.
Şimdiden cevap verip yardımcı olacak herkese teşekkür ederim.