Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değil 2 kat en az 6 katını ödemişimdir. Ayrıca her ay düzenli ödeme alıyorlar benden sürekli güncelleme istiyoruz.
Sözleşmeli çalışacaksınız. Sözleşmeye uymasınlar da görelim.