Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işin tek sebebinin uygun fiyatla çalışılmak olduğunu düşünüyorum. Ben normal işin iki katı fiyatını veriyorum artık. Hem benim kafam rahat oluyor hem müşterinin kafası rahat oluyor. Benim ve ekibimin yapamadığı bir şey mi oldu zaten daha fazla para aldım destek alır yine yaptırırım.

Şu ana kadar da uzattığım tek bir iş oldu o da forumda. Görürsen selam olsun hocam perşembe başlayıp pazar bitiriyorum işini
Değil 2 kat en az 6 katını ödemişimdir. Ayrıca her ay düzenli ödeme alıyorlar benden sürekli güncelleme istiyoruz.