Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış tercih yapiyorsunuzdur . Ben r10da hizmet vermiyorum genelde 11 yılı aşkın hizmet sunuyorum çalışan kişi sürekli çalışıyor benimle . Bu işi yapan kişi ile alakalı bende takıntı var mesela psikolojik bir durum. Parayı aldığımda acil o işi bitirmek istiyorum çünkü o parayı hakedip yeni ise geçmek istiyorum . Piyasada parayı almadan mükemmel konuşup sonra parayı Alip kullandıktan sonra önemsemeyen insanlar çok. Çünkü örnek 500 TL var yaptircam diyorsunuz sırf ek iş olaun diye para tatmin etmese de kabul ediyor yada işi kendi almak için buda ucuz etin yahnisi olayına dönüşüyor . Hem musteride hem hizmet verende ortak olarak sorun var yani
Forum üyeliği yok firmanın. Burada yaptıracağım ücretin de 5 katını ödedim eminim 🙂