herkes görüşünü yazmış ben de ifade edeyim düşüncemi. Bence borç verirken "al kardeşim X.XX TL , müsait olduğunda ödersin" şeklinde verildiyse döviz kurunun ne olduğu önemli değildir. Ancak borcu verirken "bunun dolar karşılı şu, bana ödediğinde de o kadar para geri vereceksin" dediyse adam haklı derim.