Konu
AdMob Uygulaması Açılmıyor ??
09-03-2022, 15:14:11
#1
doganouz
Admob uygulamasını kullanan arkadaşlar var mıdır ? varsa sizlerde de aynı sorun var mı ben sabahtan beri giriş sağlayamıyorum loading bar'da kalıyor sadece