Sizden aldıkları motorlarla napıcakları belli olmaz siz suçlu olmazsınız ama uğraşırsınız, bazı tipler vardır kiralama ayağına motoru alıp kaçar. gps taksanız bile nerde olduğu tekte buluyorlar
Olduğum şehir de aslında pek öyle şeyler olmaz. Olsa da bizi tanırlar pek kalkismazlar. Martı gibi olsaydı dediğiniz elbet olacaktı ama ofis tarzı oldu mu çok küçük bir ihtimal bence. Tutar mı orası belli değil.
Açıkçası Hocam bu tarz işler dediğiniz gibi ekip ister dışarıdan bakıldığında olumlu gibi gözüküyor ama aldıktan sonra en ufak parçası bozulsa bu daha çok sizi içeriye sokacaktır
Evet, çok zor sistem bir firma ile konuştum ilk yılda parayı cikartirsin dedi ama işi bilmiyorum nasıl giricem😃 martı gibi sistem ekip zor, parça bozumlalari, calmalar, kirilmalar bunlar baş agritir ve dediğiniz gibi içeri gireriz. Dükkan tarzı düşündüm bende tabi bir düşünce olur mu bilmiyorum.