Yönetimin dilinde tüy kaldı mı acaba? Bu durumda otokontrol devreye giriyor ve sorumluluk üyelere düşüyor. Uyarma hakkına sahibiz bence bu konuda.
Neyse:
@Eros ;
Bu tür konuları açarken arama bölümünü kullanırsanız daha hızlı ve detaylı bilgiler almanız mümkün.
Hepimizin yaptığı bu hatayı en aza indirgemek gerek.
Teşekkürler.