Kullanıyor musun hocam GCM yi? Eksiye düşürüp icraya veriyor yazıyor şikayetvar'da. Eksiye nasıl düşer anlamadım kapanması gerekmez mi?
gcm ile türkiyede resmileştikten sonra yollarımı ayırdım şuan durumu nedir bilmiyorum bahsettiğiniz eksiye düşürüp icra yoluna gitme gibi bir olasılık mümkün değil hisse senedindede aynıdır forex'tede Marjının 0 altına düşerse liqide(sıfırlanırsın,iflas) ne dersen artık olursun
sürü psikolojısi hırs dıyorum ben buna o şikayeti açan kişi muhtemelen kredi çekip kulaktan dolma bilgilerle kumar oynamıştır hemen zengin olacak edasıyla malum Forex paya piyasaları kaldıraçlı affı ve şakası olmaz, dolayısıyla ödeyemediği kredi için icralık veya davalık olmuştur faturayıda gcm ye kesmeye kalkıyordur bunları çok yaşadık geçmişte fakat GCM Kaldıraç oranı 1/10 dur yurtdışı güvenılır fırmaları araştırmanızı önerırım 1/100 1/800 e kadar mevcut
GCM'de yatırım yapacağınıza gidin hisse senetlerine veya coin piyasalarındaki projelerı şirketleri araştırıp uzun vade yatırım yapın