Merhaba arkadaşlar,
Devire uygun xenforo lisans alınacaktır. Başımızı ağrıtmayacak desteği devam eden lisans satıyorsanız pm ile sürüm vs. bilgileri içeren bir mesaj atmanız yeterlidir, istediğiniz fiyatı yazmayı unutmayın.
İyi forumlar...