Hiç üzülmeyin, kafesinde yemi ve suyu olsun da alışır alışmaz yemeye başlayacaktır. 8 yıldır muhabbet kuşu besliyorum. İlk günler biraz stresli geçer sonra en yakın arkadaşınız oluverir. Hoş gelmişler!
Yorumunuz için teşekkür ederim, ayrıca doğum gününüzde kutlu olsun nice senelere 🙏😇