Merhaba dostlar bir üretim yapan yakınımız 2 adet erkek kuş hediye etti hayvanları seviyoruz onlarda bir can ve elimizden geldiğince diğer hayvanlarımızada bakıyoruz, daha bugün evimize katılan dostlarımız stresten olduğunu düşünerekten yem ve su kullanmıyorlar takip edebildiğim kadarı ile 1 i sadece darı dalını bir kaç gez gagaladı o kadar ama diğeri onu bile yemedi en çok yemekten zevk aldıkları şey olmasına rağmen yeni kafes ve yeni ortamda olduğu için normaldir diye düşünüyorum ama gönlüm aç kalmasından yanada değil muhabbet kuşları hakkında da çok bilgim yok elime yemini vermeye çalışıcam alışması için ( aç kalmaması için bu kadar erken yaklaşmayı planlıyorum ) tecrübeli arkadaşlar öneride bulunabilirse ne yapmamız gerektiğiyle ilgili sevinirim şimdiden teşekkürler.