Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bataryadan memnun musunuz ve markası nedir hocam? Ben de kardeşimin cihazında bataryayı değiştirmeyi düşünüyorum ama çok seçenek var. Orijnaline de 2000 lira fiyat çekiyorlar.
Ben aldığımda 700 tl civarındaydı hocam. Maalesef şu dönemde fiyatlarda arttı. Ben memnunum hiç bir sıkıntı yaşamadım.