Bende de 2015 var hocam pilini kendim alıp değiştirdim. Sürekli kullandığım için kargola sonra bekle v.s. süreç uzun gelmişti. İnternette modeline göre bulabiliyorsunuz.
Bataryadan memnun musunuz ve markası nedir hocam? Ben de kardeşimin cihazında bataryayı değiştirmeyi düşünüyorum ama çok seçenek var. Orijnaline de 2000 lira fiyat çekiyorlar.