Burada 4 gün olabilir fakat ben bu işlere girerken sen büyük ihtimalle daha vitamin idin. Konumuz üyelik gün sayısı değil konuyu saptırma evladım..
Ayrıca ben paylaşım sahibine yazdım. 2 kişi konuşurken üçüncüye ne düştüğünü Bilmen lazım.
Küstahlığın lüzumu yok, adam ol,evladım mevladım ayağı çekme bana karşında çocuk yok, herkes adabını takınmalı
4günlük üyeliğinle gelip burada insanlara git başka yerde yaz diyemezsin