Arkadaşlar merhaba. Dün başlayan yüksek ateş ve halsizlikten sonra covid mi oldum acaba diye soruyorum kendi kendime. Halâ devam ediyor. Sık sık faranjit olurum ama ilk defa ateş eklendi. Acaba bu etkili bir faranjit mi diye düşünmedim değil. Çünkü covidde olan belirtilerin çoğu yok.
Belirtilerim şunlar;
- Ateş
- Halsizlik
- Boğazda aşınma hissi(Bu çok az faranjit olduğum zamanlardaki seviyeler)
Başka belirtiler yok sadece bunlar var. Covid hastalarında genelde tat ve koku kaybı eklem ve kas ağrıları iştahsızlık felan olur. Bende bunların hiçbiri yok. Tabi test olmadan net bir yanıt söyleyemeyiz ama covid belirtileri de olabilir mi? Kendimi 2 gündür izole ettim ve dinleniyorum. Yorumlarınız nedir?