zerkalov89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki sen bunu buraya yazınca bir şey değişti mi veya eline ne geçti.
Bırakın onu bunu konuşmayı sadece işinize ekmeğinize bakın. 😡
İstediğimizi yazar, istediğimizi de çizeriz. Kimse sana soracak değil burada ne yazdığını. Çok işine gelmiyorsa okuma, sana zorla oku diyen yok. Ama belli ki bu durumdan bir rahatsızlığın var, insanların ne yazdığıyla ilgileneceğine asıl sen işine ekmeğine bak. Millete laf yetiştirme.