o değilde belki gelen kişi annesine falan merak etme anne yazdı biz olayı öyle bir büyütüyoruz ki durduk yere hem şüpheyi arttırdık hemde potansiyel terör örgütüymüş gibi konusuyoruz
Annesiyle konuşmadiğina eminim hocam illegal işler dönüyorsa diye tedbir almak istedim
Eğer illegal bir işse öyle düşünürsek zaten gerekli numaralar takipte olur. Kimse sen 1 numarayla görüştün diye suçlamaz. Çünkü bu tür kayıtların kullanılabilmesi için görüşmelerde önce/sonra suç unsuru oluşması lazım. Bence bu kadar büyütülecek bir durum yok içiniz rahat olsun.
Çok sagolun hocam ya
Android varsayılan olarak gece 2 de yedek alır ama gün içinde konuşup sildiyse yedek almamıştır.
İllegal bir yazışma olup karşıda yazışma duruyorsa sıkıntı
Sesli görüşme oldu dinlemeye takıldı sizin olmadığınız anlaşılır sorun olmaz
Ayrıca maalesef maalesef bir şekilde masumiyetin anlaşılır ama ülkemizde davalar minimum 2 yıl sürüyor istinaf felan olsa 3-5 yıl
Vermeyin arkadaşım vermeyin
Telefonu
Wifi şifreni
Iban numaranı
Vermeyin
Birdaha vermicem hocam ya