illegal is olursa ve büyük bir suç olursa kamera görüntüsü yok r 10da konu açtım falan sıkıntılı işler.
birde orgut işi olursa (çok kisili) hepinizi alırlar içeri kendini aklarsın belki ama savcı derse tutuklu yargılama aylarca içeride kalırsın.

Acı gerçek bu . başkalarına örnek olsun diye yazdım kotu senaryoyu.

yardım edecekseniz bakın ne yapıyor ne yazıyor falan.

Ya da sıradan mesajdır bir şey olmaz .