arkadaşlar devlet stabil coin çıkarsa ve bu 1 dolara eşit olsa (nasıl olacağını bilmiyorum ama usdt yapabiliyosra bizde yaparız) ekonomi düzelmez mi? bence düzelir. sonuçta 1 dolara eşit olacak ve ülke sadece bu para birimini kullanacak. ama devlet bunu yapmayabilir çünkü devletin bir çıkarı olmaz yani ona kazanç gelmez. sadece ekonomi düzelir. siz ne düşünüyorsunuz bu proje hakkında?