Merhabalar 1 2 haftadır reklamlarım o kadar kötü dönüyor ki sipariş alamıyorum sizde durumlar aynımı bu kadar kötü olduğunu hatırlamıyorum sektör giyim

SORUN HAKKINDA YARDIMCI OLUCAK BİRİSİ VARMI