Mühendisim fakat okulun bana katkısı sıfırdı çoğu zaman derslerde bile kişisel bilgisayarımdan işlerimle ilgilenirdim. Diplomam(denklikte var) var fakat kimse sormuyor, genelde yaptığım işe bakılır.