Eylülden beri kullanıyorum, yurtdışında iPhone X bozulduğu İçin almak zorunda kaldığım bir modeldi. Daha yeni bir model ve uygun fiyatlı olduğu İçin bunu almıştım ama işlemci performans ve kamerasına hayran kaldım, çok hızlı bir telefon. Küçük olması benim için çok iyi büyük telefon taşıması da kullanımı da bana hep zor gelmişti. O nedenle %85 pozitif , kalan 15 i de şarjdan kesiyorum. Çok çabuk bitiyor Samsung a göre, ama hep Apple telefon kullandım hep bu sorun var bu markada. Günde iki kez hızlı şarjla günü bitiriyorum. Çok yoğun zamanlarda GPS vs kullanıyorsam 3 kez şarj etmem gerekir. Ama yine de şarj avantajından Samsung a geçmeye cesaret edemiyorum ( muadillerine) .