Cagss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam reklamların hepsini kaldırın otomatik reklamları da kapatın. sadece anasayfada bir kaç tane az reklam koyun 1-2 hafta bekleyin. ben öyle düzeltmiştim. İnşallah düzeltirsiniz.
Cevabınız teşekkür ederim, eski konulara baktım r10 ve r10 dışı bir kısım reklamları kaldırın diyor bir kısım hiç bir işlem yapmadan bekleyin diyor, şu an otomatik reklamlar sadece sayfa geçişlerinde açık post içinde 300x250 reklam alanı aktif yani 2 adet reklam mevcut düzelmez ise dediğinizi deneyeceğim