Şirketim tarafından bana 2020 Ekim ayında verildi. O zamandan beri kullanıyorum. Hatta ben çift hatlı olarak kullanıyorum. Hem E-Sim hem de fiziki hat olarak. Aktif olarak 19:00'dan sonra kullanıyorum.
11 ile kıyaslamak doğru olmaz. Zorunda değilseniz bu geçişi yapmanızı önermiyorum. Berbat bir telefon değil fakat 11 i aratır size.