Mevcutta yurtiçini kullanıyorum memnumum fakat fiyatları baya yüksek, aras ve ups arasında kaldım. Kırılabilir ürün gönderimi yapıyoruz ortalama desi 7-13 arasında değişiyior. Siz hangi kargo firmasını önerirsiniz ?