İlk piyasaya çıktığından beri iphone se yi kullanıyorum. Sürekli telefon kullanan biri olarak şarjı 1 gün gidiyor. Hız olarak herhangi bir sorun hiç yaşamadım. Kamerasıda bence gayet güzel. Fiyat performans olarak tavsiye ederim.